آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم
آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم

آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم

آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم!

احتمالاً وقتی این عنوان را مطالعه می‌کنید به دنبال خرید اکانت uptodate هستید. در واقع آپ تو دیت یکی از قدرتمندترین و بهترین مراجعه برای پیگیری پرسش‌های پزشکی و کلینیکی است. این برنامه که  در زمره برنامه های مبتنی بر شواهد محسوب میشود بر روی پلتفرم‌های مختلف قابل‌اجرا و نصب است و به شما اجازه می‌دهد که هنگام درمان بیماران از تجربیات دیگر پزشکان برای تصمیم ‌گیری بهتر استفاده فرمایید.این مرجع معتبر و قدرتمند که در دست پزشکان در سراسر دنیاست، قابلیت بررسی اطلاعات و بیماری‌ها در بین داده‌های پزشکی و دارویی را داراست.

تجربیات 6500 پزشک در این سیستم فعال قابل دستیابی هست و شما می‌توانید برای درمان بهتر، سریع‌تر و تأثیرگذارتر از قابلیت‌های این نرم‌افزار آنلاین استفاده نمایید. UTD قابل‌اعتمادترین و موثق‌ترین منبع برای پزشکان و داروسازانی است که می‌خواهند بر اساس علم روز جهت رفع امراض و بیماری‌ها بهره گرفته و البته که این سیستم 25 رشته تخصصی در حوزه پزشکی را پشتیبانی می‌کند و تقریباً محال است در مورد بیماری در آپ تو دیت اطلاعاتی وجود نداشته باشد.

آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم
آنچه باید در خرید اکانت uptodate بدانیم

 

آنچه در این مقاله به اختصار میخوانیم »»»

  • آشنایی با نسخه های مختلف در خرید اکانت uptodate
  • خرید اکانت دائمی uptodate
  • یوزر و پسورد رایگان uptodate
  • نحوه خرید اکانت uptodate
  • نکات مهم حین خرید اکانت uptodate

 

آشنایی با نسخه های مختلف در خرید اکانت uptodate

 

 

 

 

 

 

خرید اکانت دائمی uptodate

استفاده از آپتودیت پزشکی از طریق دانلود برنامه آپتودیت (اپلیکیشن uptodate) به صورت نامحدود نیز امکانپذیر است با خرید اکانت آپتودیت آفلاین (Uptodate offline دانلود) از وبسایت iuptodate قادر خواهید بود با یکبار هزینه به صورت نامحدود از خدمات uptodate  بهره مند شوید و هیچگاه جهت تمدید نرم افزار و دسترسی مجدد جهت استفاده با مشکل مواجه نخواهید شد ( دسترسی به مطالب جدید و دریافت بروزرسانی ها نیازمند پرداخت هزینه میباشد )

 

دانلود برنامه uptodate برای اندروید ( دائمی)

دانلود uptodate برای آیفون ( دائمی)

 

یوزر و پسورد رایگان uptodate
یوزر و پسورد رایگان uptodate

 

یوزر و پسورد رایگان uptodate

در جستجوهای اینترنتی سایت های زیادی را مشاهده میکنیم که با عناوین یوزر و پسورد uptodate | آپتودیت رایگان | اکانت رایگان uptodate معرفی میشوند باید بدانید که اکانت های ارائه شده توسط این سایت ها غیر رسمی بوده و هیچگونه تضمینی جهت استفاده بلند مدت ندارند و شما با هزینه اندک و یا حتی بدون هزینه میتوانید با دسترسی به آپتودیت به صورت محدود از خدمات آپتودیت رایگان بهره مندشوید اکانت های uptodate ارائه شده توسط iuptodate به صورت رسمی و با قابلیت امکان تمدید uptodate میباشند و نیازی جهت تغییر یوزر و پسورد خود نخواهید داشت

 

 

 

نحوه خرید اکانت uptodate

دریافت uptodate  از وبسایت iuptodate  به 3 طریق امکانپذیر است.

  • مراجعه به وبسایت iuptodate.com و انتخاب یکی از نسخه های برنامه، تکمیل اطلاعات و پرداخت از طریق سایت که در ادامه راهنمای up to date به همراه یوزر و پسورد uptodate برای شما ارسال میگردد.
  • پرداخت از طریق لینک مستقیم نسخه مورد نظر را انتخاب و مبلغ آن را از طریق لینک زیر پرداخت فرمایید و رسید آن را به شماره 09211468938 در واتس اپ ارسال فرمایید و یا در تلگرام به آیدی tme/upptodateapp ارسال فرمایید.
  • ارتباط در اینستاگرام آی آپتودیت به آدرس instagram.com/upptodateapp و دریافت یوزر و پسورد uptodate

 

نکات مهم حین خرید اکانت uptodate

همان‌طور که قبلاً هم در این باره توضیح دادیم، آپ تو دیت قوی‌ترین و مرجع ترین بانک اطلاعاتی پزشکی و دارویی به‌صورت تخصصی است. می‌توانید در زمینه‌های مختلف از جمله: داخلی، اعصاب، گوارش و کبد، سرطان، بیماری‌های عفونی، ریه، اطفال، امراض ویروسی، اطفال، دندانپزشکی، زنان و زایمان، غدد و رشد، قلب و عروق، پزشک خانواده و مراقبت‌های ویژه کودکان و بزرگسالان در این پورتال اطلاعات جامعی را کسب کنید که نظیر آن در هیچ وب‌سایت، پلتفرم و اپلیکیشنی وجود ندارد.
یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با اکانت‌های خریداری شده ایرانی از آپ تو دیت دارند بروز نبودن داده‌های وب‌سایت‌های واسطه است. یعنی این اطلاعات به‌صورت آفلاین توسط این سایت‌ها آرشیو می‌شود. در نهایت مدت زمانی طول می‌کشد که اطلاعات بروز شود. یعنی کاربرد این نرم‌افزار تا 50 درصد کم تر خواهد شد. آن‌ها به‌جای این که اشتراک سایت آپ تو دیت را به شما عرضه کنند، از api آن استفاده کرده و به‌صورت یک واسط کار می‌کنند.

پاسخی بگذارید

بستن منو
×

سبد خرید