خرید اکانت uptodate : آخرین ورژن آپتودیت
خرید اکانت uptodate آخرین ورژن

خرید اکانت uptodate : آخرین ورژن آپتودیت

متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان به طور مداوم از پشتیبانی تصمیم گیری بالینی آنلاین ، موبایل و EMR به عنوان منبع اصلی خود استفاده می کنند تا به آنها در تصمیم گیری ایمن و مناسب کمک کنند ، زیرا ما فقط قرائت شواهد را پیش می بریم. بنابراین آگاهیم که شما باید بتوانید از این شواهد به گونه ای استفاده کنید که به شما اجازه دهد با اطمینان در مورد یک اقدام عملی تصمیم بگیرید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با چیستی آپتودیت ، خرید اکانت uptodate ،دسترسی به آخرین ورژن uptodate ، نحوه خرید اکانت uptodate و هزینه خرید اکانت uptodate آشنا کنیم .

آنچه به اختصار میخوانیم:

  • آپ تو دیت چیست ؟ | سایت up to date پزشکی
  • UpToDate دانلود آخرین ورژن
  • نحوه خرید اکانت uptodate
  • هزینه خرید اکانت uptodate
  • یوزر و پسورد uptodate

 

خرید اکانت uptodate
                                                                                       خرید اکانت uptodate

 

فروشگاه iuptodate

آپ تو دیت چیست ؟ | سایت up to date پزشکی

 What’s UpToDate | آپ تو دیت چیست ؟ پشتیبانی از تصمیمات بالینی مبتنی بر شواهد است

وقتی صحبت از مراقبت از بیماران میکنید ، خطر زیاد است و هر تصمیمی مهم است. و به بهترین شواهد و راهنمایی های بالینی نیاز دارید تا به پیچیده ترین سوالات نیز با اطمینان پاسخ دهید.

بیش از 100 مطالعه موافق است: پزشکان هنگام معاینه بیماران هنگام استفاده از UpToDate مراقبت های بهتری دریافت می کنند  از این رو متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان به UpToDate به عنوان مرجع معتبر برای پاسخها مراجعه می کنند ، حتی اگر شواهد مشخص نباشند. بطور مثال هنگامی که با یک سوال بالینی چالش برانگیز روبرو می شوید یا نیاز به تأیید رویکرد خود دارید ، می توانید بر اساس جدیدترین شواهد و بهترین روش ها ، برای پاسخ های مطمئن به UpToDate مراجعه کنید. ما به شما متعهد میدهیم که می توانید بر مهمترین مراقبت های ممکن بر روی بیمار خود تمرکز کنید.

UpToDate با داشتن بیش از 25 تخصص پزشکی ، این اعتماد را ایجاد میکند که در تصمیم گیری هنگام معاینه هر بیمار بهترین تجویز و درمان صورت گیرد.

سایت up to date پزشکی بستری است که شما با استفاده از آن بدون نیاز به اپلیکیشن های جانبی به طور مستقیم از خدمات اپ تو دیت بهره مند گردید یا از طریق سایت های واسطه امکان دسترسی به سایت uptodate برای شما محیا گردد.

 

UpToDate دانلود آخرین ورژن

UpToDate بینش ها و توصیه های واضحی را ارائه می دهد که توسط شبکه جهانی نویسندگان و تیم تحریریه پزشکان مشهور جهان تهیه شده است. iuptodate همواره در تلاش است تا شما با داشتن آخرین ورژن uptodate از تغییر و تحولات دنیای پزشکی اطلاعات لازم کسب کنید.
اما چونه از آخرین ورژن uptodate استفاده کنیم، باید بگوییم اکانت های خریداری شده از iuptodate بر حسب نوع دارای قابلیت بروز رسانی به صورت انتخابی و پیش فرض را دارند و همراه آخرین نسخه موجود را در اختیار شما قرار میدهند و شما میتوانید به سادگی به آخرین نسخه نرم افزار را بروزرسانی کنید. 

دانلود آخرین ورژن uptodate اندروید

نحوه خرید اکانت uptodate

 دریافت uptodate  از وبسایت iuptodate  به 3 طریق امکانپذیر است.

  • مراجعه به وبسایت iuptodate.com و انتخاب یکی از نسخه های برنامه، تکمیل اطلاعات و پرداخت از طریق سایت که در ادامه راهنمای up to date به همراه یوزر و پسورد uptodate برای شما ارسال میگردد.
  • پرداخت از طریق لینک مستقیم نسخه مورد نظر را انتخاب و مبلغ آن را از طریق لینک زیر پرداخت فرمایید و رسید آن را به شماره 09211468938 در واتس اپ ارسال فرمایید .
  • ارتباط در اینستاگرام آی آپتودیت به آدرس instagram.com/upptodateapp و دریافت یوزر و پسورد uptodate

 

نحوه خرید اکانت uptodate
                                                                                             نحوه خرید اکانت uptodate

 

هزینه خرید اکانت uptodate

هزینه اشتراک uptodate از سایت ناشر این نرم افزار بسیار بالاست . اما شما به راحتی تنها با هزینه اندک میتوانید سفارش اکانت خود را ثبت و سپس اقدام به پرداخت فرمایید. در حال حاضر حداقل هزینه اشتراک uptodate مبلغ 125000 تومان میباشد

یوزر و پسورد uptodate

یوزر و پسورد uptodate پس از سفارش اکانت از  iuptodate  به سادگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت شما قادر خواهید بود پس از سفارش هرکدام از اکانت ها بلافاصله username | password را در ایمیل یا واتس اپ خود دریافت فرمایید لازم به ذکر است که اشتراک دریافتی uptodate از وبسایت ما کاملا اختصاصی بوده و امکان ایجاد اکانت برای دو کاربر نیز امکانپذیر میباشد.

Uptodate برای ویندوز

دسترسی رایگان به uptodate چگونه امکانپذیر است؟

اما امکان دسترسی رایگان به uptodate از طریق وب سایت iuptodate  به تازگی میسر گردیده است و شما میتوانید با معرفی حداقل دو نفر از همکاران یا دوستان خود به iuptodate پس از سفارش آنها و ارسال ایمیل برای ما از دسترسی رایگان یکساله \ دوساله به uptodate بهمره مند شوید.

دانلود آخرین ورژن uptodate اپل

 

پاسخی بگذارید

بستن منو
×

سبد خرید